Světový street art

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Světový street art aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Publikace: Světový street art - Hunter Garry. Streetartoví velikání a jejich neobvyklá díla Street art je fenoménem, který si postupně získává pevné místo mezi uměleckými směry. Není třeba chodit za ním do galerií – je přístupný každému, kdo prochází městy s otevřenýma očima. Vykročte do ulic…

Zobrazit celý popis
Výběr knih vydavatele CPRESS

Zobrazit všechny knihy vydavatele CPRESS
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.