Syn nekonečna

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 291 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Syn nekonečna koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
291 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Syn nekonečna koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
291 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Syn nekonečna koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
311 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Syn nekonečna koupíte na Albatros
Albatros
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Syn nekonečna koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Syn nekonečna koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
339 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jen jeden z dvou bratrů je vyvolený. První díl superhrdinské série.Bratři Emil a Brighton vyrůstali v New Yorku a vždycky si tak trochu idolizovali Kouzlochodce – skupinu samozvaných hrdinů, kteří přísahali, že zbaví svět přízračných. Zatímco Kouzlochodci a další nebeští se rodí se zvláštními…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Syn nekonečna je 321 Kč

Výběr knih autora Adam Silvera

Zobrazit všechny knihy autora Adam Silvera
Výběr knih vydavatele CooBoo

Zobrazit všechny knihy vydavatele CooBoo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.