Synové slunce - Indiánská dobrodružství

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 190 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Synové slunce - Indiánská dobrodružství koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
190 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Synové slunce - Indiánská dobrodružství koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
215 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Synové slunce - Indiánská dobrodružství koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
225 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Synové slunce - Indiánská dobrodružství koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
195 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Synové slunce - Indiánská dobrodružství koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
215 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Synové slunce - Indiánská dobrodružství koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
216 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kniha Synové slunce - Indiánská dobrodružství je napínavým příběhem malých indiánů. Příběh se odehrává v Peru a zvede dětského čtenáře do světa, kde nejsou počítače, mobily aj vymoženosti naší doby. Ocitnou se však ve světě krásné přírody, plné exotických zvířat, bájí a pověr. Celým příběhem se…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Synové slunce - Indiánská dobrodružství je 209 Kč

Výběr knih autora Zejdová Žofie

Zobrazit všechny knihy autora Zejdová Žofie
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.