Tajemství Karlova mostu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 279 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tajemství Karlova mostu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
279 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tajemství Karlova mostu koupíte na Grada
Grada
297 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Tajemství Karlova mostu koupíte na Grada
Grada
297 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tajemství Karlova mostu koupíte na Grada
Grada
297 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tajemství Karlova mostu koupíte na Grada
Grada
297 Kč
Není skladem

Tajemství Karlova mostu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tajemství Karlova mostu koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tajemství Karlova mostu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
279 Kč
Není skladem

Krátký popis
* Víte, že Karlův most se vlastně jmenuje most svatého Víta? * Víte, že po Karlově mostě jezdily tramvaje? * Víte, že socha Jana Nepomuckého z Karlova mostu je vzorem pro desítky tisíc soch po celém světě? * Víte, že Karlův most je jediný na světě, který je osvětlen plynovými lampami? * Víte,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tajemství Karlova mostu je 296 Kč

Výběr knih autora David Černý

Zobrazit všechny knihy autora David Černý
Výběr knih vydavatele Grada

Zobrazit všechny knihy vydavatele Grada
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.