Tajemství našich hradů, pevností a tvrzí

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 249 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tajemství našich hradů, pevností a tvrzí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
249 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tajemství našich hradů, pevností a tvrzí koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
259 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tajemství našich hradů, pevností a tvrzí koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tajemství našich hradů, pevností a tvrzí koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
296 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tajemství našich hradů, pevností a tvrzí koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
273 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Tajemství našich hradů, pevností a tvrzí - Novák Jan A.. Hrady, pevnosti a tvrze jsou místa se silnou energií. Právě zde se soustředila světská i duchovní moc, tvořily se osudy krajů i zemí, křížily životní cesty mnoha mimořádných osobností, hromadil majetek, ale také se tu kuly…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tajemství našich hradů, pevností a tvrzí je 274 Kč

Výběr knih autora Jan Novák

Zobrazit všechny knihy autora Jan Novák
Výběr knih vydavatele Alpress

Zobrazit všechny knihy vydavatele Alpress
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.