Tajemství panství Latimer

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tajemství panství Latimer koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
359 Kč
Není skladem

Krátký popis
Co skrývají zdi sídla na anglickém venkově? Evelyn by dala přednost společenským sešlostem, Betty by potřebovala na farmě dohlédnout na matku se sestrou a Judith by nejraději vůbec neopustila Německo. Třem ženám však plány naruší druhá světová válka, která je svede na místo, kde mohou přispět k…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Jules Wake

Zobrazit všechny knihy autora Jules Wake
Výběr knih vydavatele Motto

Zobrazit všechny knihy vydavatele Motto
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.