Tajné války tajných služeb

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 729 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tajné války tajných služeb koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
729 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tajné války tajných služeb koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
759 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tajné války tajných služeb koupíte na Albatros
Albatros
849 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tajné války tajných služeb koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
894 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tajné války tajných služeb koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
899 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tajné války tajných služeb koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
819 Kč
Není skladem

Krátký popis
MI5, MI6, NKVD, Abwehr, KGB, Mosad, CIA, FBI, Stasi, GRU… od Lawrence z Arábie po Putinovy agenty. Neúnavný badatel a výjimečný autor literatury faktu Karel Pacner text rozsáhlého diptychu, ve kterém podává strhující obraz světové špionáže od počátku 20. století do dneška, do poslední chvíle…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tajné války tajných služeb je 824 Kč

Výběr knih autora Karel Pacner

Zobrazit všechny knihy autora Karel Pacner
Výběr knih vydavatele Kniha Zlín

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kniha Zlín
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.