Tak o co jde? - Jak číst svůj život

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 291 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tak o co jde? - Jak číst svůj život koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
291 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tak o co jde? - Jak číst svůj život koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
307 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tak o co jde? - Jak číst svůj život koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
319 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tak o co jde? - Jak číst svůj život koupíte na Albatros
Albatros
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tak o co jde? - Jak číst svůj život koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Proč máme tak často pocit, že se život nevyvíjí podle našich představ? Jakou výbavu si neseme v genech a co máme zcela ve svých rukou? Cestou od narození až po spokojené stáří vás provede lékařská legenda, popularizátor vědy a uznávaný psychiatr Cyril Höschl. Padesát let zkušeností v jedné…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tak o co jde? - Jak číst svůj život je 316 Kč

Výběr knih autora Cyril Höschl

Zobrazit všechny knihy autora Cyril Höschl
Výběr knih vydavatele Mladá fronta

Zobrazit všechny knihy vydavatele Mladá fronta
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.