Tales of a Deadly Devotion

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 473 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tales of a Deadly Devotion koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
473 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Tales of a Deadly Devotion koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
536 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tales of a Deadly Devotion koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
500 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Tales of a Deadly Devotion is the hotly anticipated sequel to the instant Sunday Times bestseller Tales of a Monstrous Heart, a sizzling fantasy romance series unmissable for romantasy fans as well as a luscious gothic love letter to the Brontës.

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Jennifer Delaney

Zobrazit všechny knihy autora Jennifer Delaney
Výběr knih vydavatele Orion Publishing Co

Zobrazit všechny knihy vydavatele Orion Publishing Co
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.