Tarotové karty moderních bohyň

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 347 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tarotové karty moderních bohyň koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
347 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tarotové karty moderních bohyň koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
382 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tarotové karty moderních bohyň koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tarotové karty moderních bohyň koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
449 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tarotové karty moderních bohyň koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
424 Kč
Není skladem

Krátký popis
V knize Tarotové karty moderních bohyň Cecilia Lattari hledá paralely mezi životy moderních žen, které disponují podobnými vlastnostmi jako bohyně, jež jsou na kartách vyobrazeny. Poskytuje tak čtenáři moderní interpretaci nesmrtelného výkladu tarotových karet. Každá karta Velké arkány navíc…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tarotové karty moderních bohyň je 400 Kč

Výběr knih autora Cecilia Lattari

Zobrazit všechny knihy autora Cecilia Lattari
Výběr knih vydavatele Via

Zobrazit všechny knihy vydavatele Via
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.