Task Force Z Vol. 1: Death's Door

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 650 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Task Force Z Vol. 1: Death's Door koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
650 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Task Force Z Vol. 1: Death's Door koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
672 Kč
Není skladem

Krátký popis
In life, they terrorised the people of Gotham. Now, they're Gotham's last hope! It's Suicide Squad meets zombies, with Red Hood leading the way!

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Task Force Z Vol. 1: Death's Door je 661 Kč

Výběr knih autorů Matthew Rosenberg , Eddy Barrows

Zobrazit všechny knihy autora Matthew Rosenberg, Eddy Barrows
Výběr knih vydavatele DC Comics

Zobrazit všechny knihy vydavatele DC Comics
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.