Taste of Blood

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Taste of Blood koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
650 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Taste of Blood koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Taste of Blood koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
550 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Taste of Blood koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
244 Kč
Není skladem

Krátký popis
Detective Inspector Jane Tennison was beginning to feel she'd made a big mistake. Having requested a transfer to a station nearer her home, she's now wondering if any serious crimes are ever committed in Bromley. Especially since the first case she's assigned to involves nothing more dramatic…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Taste of Blood je 423 Kč

Výběr knih autora Lynda La Plante

Zobrazit všechny knihy autora Lynda La Plante
Výběr knih vydavatele Bonnier Books Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bonnier Books Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.