Tatínku, máme tě rádi

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 139 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tatínku, máme tě rádi koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
139 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tatínku, máme tě rádi koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
160 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tatínku, máme tě rádi koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
161 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tatínku, máme tě rádi koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
133 Kč
Není skladem

Krátký popis
K velké obci čtenářů Eduarda Martina (pseudonym PhDr Martina Petišky, syna spisovatele Eduarda Petišky) přichází další titul. Tatínkům, kteří bydlí v srdcích těch, kdo je milují. Toto je knížka o štěstí… O štěstí mít tatínka. Dobrý tatínek rozsvěcí dítěti cestu a jeho dítě se po ní učí jít a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tatínku, máme tě rádi je 148 Kč

Výběr knih autora Eduard Martin

Zobrazit všechny knihy autora Eduard Martin
Výběr knih vydavatele Vydavateľstvo Baset

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vydavateľstvo Baset
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.