Taxikář

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 339 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Taxikář koupíte na Grada
Grada
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Taxikář koupíte na Grada
Grada
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Taxikář koupíte na Grada
Grada
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Taxikář koupíte na Grada
Grada
339 Kč
Není skladem

Taxikář koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
374 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Den jako stvořený pro vraždu! Mrholení a mlha. Je jaro a ulicemi Prahy obchází vrah. Nejde o žádného šíleného řezníka, ale přesně kalkulujícího člověka s jasně vytyčeným cílem. Oběti nemají zdánlivě mezi sebou nic společného, avšak je tomu skutečně tak? Jedná se o loupežná přepadení…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Taxikář je 346 Kč

Výběr knih autora Petr Čepek

Zobrazit všechny knihy autora Petr Čepek
Výběr knih vydavatele Cosmopolis

Zobrazit všechny knihy vydavatele Cosmopolis
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.