Taylor Swift: Era by Era

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Taylor Swift: Era by Era koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Taylor Swift: Era by Era koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
502 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Taylor Swift: Era by Era koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
576 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Taylor Swift: Era by Era koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
368 Kč
Není skladem

Taylor Swift: Era by Era koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
585 Kč
Není skladem

Taylor Swift: Era by Era koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 4 další varianty  
Taylor Swift: Era by Era koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
265 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Taylor Swift: Era by Era koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
375 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Taylor Swift: Era by Era koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
425 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Taylor Swift: Era by Era koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
451 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Celebrate the incredible career of pop music’s biggest star in this sparkling biography.We’re all living in the Taylor Swift Era. Since her 2006 debut album she’s sold more than 200 million records, sold out countless arenas and become one of the most influential artists of her generation. Her…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Taylor Swift: Era by Era je 409 Kč

Výběr knih autora Caroline Sullivan

Zobrazit všechny knihy autora Caroline Sullivan
Výběr knih vydavatele Michael O'Mara Books Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Michael O'Mara Books Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.