Teachers on the Waves of Transformation Czech Secondary Schools Before and After 1989

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 276 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Teachers on the Waves of Transformation Czech Secondary Schools Before and After 1989 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
276 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Teachers on the Waves of Transformation Czech Secondary Schools Before and After 1989 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
286 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Teachers on the Waves of Transformation Czech Secondary Schools Before and After 1989 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
288 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Teachers on the Waves of Transformation Czech Secondary Schools Before and After 1989 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
241 Kč
Není skladem

Krátký popis
Transformující se společnost prochází změnami na mnoha úrovních. Těmi hlavními dvěma jsou změny ve strukturách a kultuře společnosti. Jak se však tyto velké změny promítají do životů jednotlivců a malých společenství? Kniha Učitelé na vlnách transformace se snaží přispět k porozumění těmto…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Teachers on the Waves of Transformation Czech Secondary Schools Before and After 1989 je 272 Kč

Výběr knih autora Dana Moree

Zobrazit všechny knihy autora Dana Moree
Výběr knih vydavatele Karolinum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Karolinum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.