Teď

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 115 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Teď koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
115 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Teď koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
116 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Teď koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
128 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Teď koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
96 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Teď - Hložek Ondřej. Sbírka Teď přináší koncentrovanou výpověď o strázních člověka, který nesnadnost života chápe jako výzvu k jeho naplnění, jako věčný běh za ztracenou srozumitelností světa, jejíž unikavost paradoxně vzrůstá s její blízkostí. Hložkova čtvrtá básnická kniha je…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Teď je 113 Kč

Výběr knih autora Ondřej Hložek

Zobrazit všechny knihy autora Ondřej Hložek
Výběr knih vydavatele Protimluv

Zobrazit všechny knihy vydavatele Protimluv
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.