The Adventure of Tom Sawyer (Dobrodružstvá Toma Sawyera)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 241 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Adventure of Tom Sawyer (Dobrodružstvá Toma Sawyera) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
241 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Adventure of Tom Sawyer (Dobrodružstvá Toma Sawyera) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
145 Kč
Není skladem
a 2 další varianty  
The Adventure of Tom Sawyer (Dobrodružstvá Toma Sawyera) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
180 Kč
Není skladem

The Adventure of Tom Sawyer (Dobrodružstvá Toma Sawyera) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
303 Kč
Není skladem

The Adventure of Tom Sawyer (Dobrodružstvá Toma Sawyera) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
150 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druh sortimentu : Kniha, The Adventure of Tom Sawyer (Dobrodružstvá Toma Sawyera), Autoři : Mark Twain, Rok vydání : 2014,

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Adventure of Tom Sawyer (Dobrodružstvá Toma Sawyera) je 203 Kč

Výběr knih autora Mark Twain

Zobrazit všechny knihy autora Mark Twain
Výběr knih vydavatele Eli

Zobrazit všechny knihy vydavatele Eli
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.