Tekutá kuchařka

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 408 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tekutá kuchařka koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
408 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tekutá kuchařka koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tekutá kuchařka koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
449 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tekutá kuchařka koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
409 Kč
Není skladem

Krátký popis
Čím se zabaví barmani v časech koronakrize, když jim na dva měsíce zavřou bary? Napíší koktejlovou kuchařku. Přesně takhle se rozhodli strávit pandemickou odstávku svých podniků Lidi z Baru, brněnská parta, která stojí za místními vyhlášenými centry nočního života. Vznikla tak unikátní kniha…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tekutá kuchařka je 428 Kč

Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.