Tell Me Lies

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tell Me Lies koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tell Me Lies koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
305 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tell Me Lies koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
NOW AN ORIGINAL SERIES ON DISNEY PLUS''A page turner... I devoured it in 48 hours'' Jessica Knoll, author of The Luckiest Girl Alive''As dark and daring as it is absorbing. Who hasn''t, at some point, fallen this hard and gotten this lost?'' Taylor Jenkins ReidYou never forget your first...Lucy…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tell Me Lies je 283 Kč

Výběr knih autora Lovering Carola

Zobrazit všechny knihy autora Lovering Carola
Výběr knih vydavatele Orion

Zobrazit všechny knihy vydavatele Orion
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.