Tell No One

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 295 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tell No One koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Tell No One koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tell No One koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
389 Kč
Není skladem

Tell No One koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
249 Kč
Není skladem

Krátký popis
Tell No One is a story of loss and redemption. It begins innocently enough. Dr. David Beck and his beloved wife, Elizabeth, are celebrating the anniversary of their first kiss in the quiet of Lake Charmaine. They grew up together, first kissed at age twelve, and now, twenty-five years old and…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tell No One je 307 Kč

Výběr knih autora Harlan Coben

Zobrazit všechny knihy autora Harlan Coben
Výběr knih vydavatele Orion

Zobrazit všechny knihy vydavatele Orion
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.