Temná hra

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 346 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Temná hra koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
346 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Temná hra koupíte na Albatros
Albatros
382 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Temná hra koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
402 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Temná hra koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
404 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Temná hra koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
405 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Temná hra koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
499 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Temná hra koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
426 Kč
Není skladem

Krátký popis
Čerstvě povýšený inspektor Henry Ford je povolán k vyšetřování dvojité vraždy. I přes nedostatek indicií tuší, že za vším stojí sériový vrah. Ford totiž z vlastní zkušenosti dobře ví, jak po sobě zločinci zahlazují stopy. Před lety přišel o manželku při horolezecké nehodě, kterou sám způsobil.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Temná hra je 404 Kč

Výběr knih autora Maslen Andy

Zobrazit všechny knihy autora Maslen Andy
Výběr knih vydavatele Kniha Zlín

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kniha Zlín
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.