Temná zákoutí legislativního procesu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 473 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Temná zákoutí legislativního procesu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
473 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Temná zákoutí legislativního procesu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
492 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Temná zákoutí legislativního procesu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
426 Kč
Není skladem

Temná zákoutí legislativního procesu koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
451 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace se zabývá problematikou procesu přípravy vládních návrhů zákonů v České republice, její výklad je zasazen jak do teoretického rámce tvořeného "nově" navrženou teorií zákonodárství v ČR, tak samozřejmě do prostředí dlouhodobé praxe. Důležitost tohoto procesu je dána především dominancí…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Temná zákoutí legislativního procesu je 460 Kč

Výběr knih autora Marian Kokeš

Zobrazit všechny knihy autora Marian Kokeš
Výběr knih vydavatele Nakladatelství Leges

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nakladatelství Leges
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.