Tess of the D´Uberville (Collins Classics)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 74 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tess of the D´Uberville (Collins Classics) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
74 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tess of the D´Uberville (Collins Classics) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
79 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tess of the D´Uberville (Collins Classics) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
100 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Tess of the D´Uberville (Collins Classics) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
101 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
HarperCollins is pround to present its new range of best-loved, essential classics. 'My life looks as if it had been wasted for want of chances! When I see what you know, what you have read, and seen, and thought, I feel what a nothing I am!' Challenging the hypocrisy and social conventions of…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tess of the D´Uberville (Collins Classics) je 88 Kč

Výběr knih autora Thomas Hardy

Zobrazit všechny knihy autora Thomas Hardy
Výběr knih vydavatele HarperCollins UK

Zobrazit všechny knihy vydavatele HarperCollins UK
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.