Tess z d´Urbervillů

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 306 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tess z d´Urbervillů koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
306 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tess z d´Urbervillů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
315 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Tess z d´Urbervillů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
299 Kč
Není skladem

Tess z d´Urbervillů koupíte na Albatros
Albatros
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tess z d´Urbervillů koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tess z d´Urbervillů koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tess z d´Urbervillů koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
339 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jeden z nejslavnějších viktoriánských románů v novém překladu. Šestnáctiletá Tess je dcerou venkovanů Johna a Joan Durbeyfieldových. Když se její rodiče dozvědí, že jsou spříznění s rodem d'Urbervillů, vyšlou Tess za domnělou příbuznou, aby se u ní přihlásila o finanční pomoc nebo zaměstnání.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tess z d´Urbervillů je 330 Kč

Výběr knih autora Thomas Hardy

Zobrazit všechny knihy autora Thomas Hardy
Výběr knih vydavatele CooBoo

Zobrazit všechny knihy vydavatele CooBoo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.