Thajsko - Turistický průvodce, 4. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 564 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Thajsko - Turistický průvodce, 4. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
564 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Thajsko - Turistický průvodce, 4. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
565 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Thajsko - Turistický průvodce, 4. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
804 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Thajsko - Turistický průvodce, 4. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
808 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Thajsko - Turistický průvodce, 4. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
628 Kč
Není skladem

Krátký popis
Průvodce Thajskem, zemí úsměvů a exotiky. Thajsko je díky svým přátelským a mírumilovným obyvatelům často nazýváno „Zemí úsměvů“. Je významnou cestovní křižovatkou jihovýchodní Asie, kde naleznou vhodné zázemí jak baťůžkáři, tak milovníci komfortu. V nepřeberném množství neformálních „hippie“…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Thajsko - Turistický průvodce, 4. vydání je 673 Kč


Zobrazit všechny knihy autora autorů kolektiv, Phillip Tang, Paul Gray, Ron Emmons
Výběr knih vydavatele Jota

Zobrazit všechny knihy vydavatele Jota
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.