That's not my... Things that go Activity book

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 100 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

That's not my... Things that go Activity book koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
118 Kč
Skladem (odeslání ihned)

That's not my... Things that go Activity book koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
100 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
That's not my... Things that go Activity book

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy That's not my... Things that go Activity book je 109 Kč

Výběr knih autora Matthew Oldham

Zobrazit všechny knihy autora Matthew Oldham
Výběr knih vydavatele Usborne Publishing Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Usborne Publishing Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.