13 Days of Christmas

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 225 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

13 Days of Christmas koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
225 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
13 Days of Christmas koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
239 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Count down to Christmas with all-things Taylor Swift in this fun-filled twist on the classic festive song! Filled with exciting details for fans to spot on every page, this is the perfect stocking-filler for all the Swifties out there.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 13 Days of Christmas je 232 Kč

Výběr knih vydavatele Hachette

Zobrazit všechny knihy vydavatele Hachette
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.