The 7 Habits of Highly Effective People: Guided Journal

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 500 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The 7 Habits of Highly Effective People: Guided Journal koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
500 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
The 7 Habits of Highly Effective People: Guided Journal koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
797 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
A Personal Growth Journal to BuildEffectiveHabits“If you follow this simple process, I promise that you will see positive changes in your relationships and find a higher level of personal satisfaction in your life.” ―Sean Covey, author ofThe 7 Habits of Highly Effective Teens#1 New Release in…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů Sean Covey , Stephen R. Covey

Zobrazit všechny knihy autora Sean Covey, Stephen R. Covey
Výběr knih vydavatele Mango Media

Zobrazit všechny knihy vydavatele Mango Media
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.