The Accidental Vegetarian: Delicious Food Without Meat

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Accidental Vegetarian: Delicious Food Without Meat koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
171 Kč
Není skladem

Krátký popis
When Simon Rimmer bought a small vegetarian restaurant he had no idea how to cook. Armed with two cookbooks and heaps of enthusiasm, he and a friend created the best vegetarian restaurant in Manchester, Greens, famous for its inventive, delicious food and terrific atmosphere. The Accidental…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Accidental Vegetarian: Delicious Food Without Meat je 171 Kč

Výběr knih vydavatele Bounty Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bounty Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.