The Alexandria Quartet : Justine, Balthazar, Mountolive, Clea (Defekt)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 447 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Alexandria Quartet : Justine, Balthazar, Mountolive, Clea (Defekt) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Alexandria Quartet : Justine, Balthazar, Mountolive, Clea (Defekt) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
576 Kč
Není skladem

Krátký popis
Lawrence Durrell was one of the best-selling, most celebrated English novelists of the late twentieth century. The Alexandria Quartet is unquestionably his most admired work, at heart a sensuous and brilliant evocation of wartime Alexandria. In this world of corrupt glamour, L. G. Darley…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Alexandria Quartet : Justine, Balthazar, Mountolive, Clea (Defekt) je 511 Kč

Výběr knih autora Lawrence Durrell

Zobrazit všechny knihy autora Lawrence Durrell
Výběr knih vydavatele Faber & Faber

Zobrazit všechny knihy vydavatele Faber & Faber
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.