The Atlas Paradox, 1. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 203 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Atlas Paradox, 1. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
203 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Atlas Paradox, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
249 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
The Atlas Paradox, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
337 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Atlas Paradox, 1. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Atlas Paradox, 1. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Atlas Paradox, 1. vydání koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 2 další varianty  
The Atlas Paradox, 1. vydání koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
475 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

The Atlas Paradox, 1. vydání koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
475 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Discover The Atlas Paradox, the electric dark academia sequel to viral sensation The Atlas Six by Olivie Blake - a No.1 Sunday Times bestseller. Inside the Alexandrian Society alliances will be tested, hearts will be broken and all must pick a side.Six magicians were offered the opportunity of…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Atlas Paradox, 1. vydání je 315 Kč

Výběr knih autora Blake Olivie

Zobrazit všechny knihy autora Blake Olivie
Výběr knih vydavatele Tor

Zobrazit všechny knihy vydavatele Tor
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.