The Autobiography of Bertrand Russell

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 1 063 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Autobiography of Bertrand Russell koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
1 063 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Bertrand Russell was born in 1872 and died in 1970. One of the most influential figures of the twentieth century, he transformed philosophy and can lay claim to being one of the greatest philosophers of all time. He was a Nobel Prize winner for Literature and was imprisoned several times as a…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Bertrand Russell

Zobrazit všechny knihy autora Bertrand Russell
Výběr knih vydavatele Taylor & Francis Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Taylor & Francis Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.