Beautiful and Damned

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 225 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Beautiful and Damned koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
225 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 3 další varianty  
Beautiful and Damned koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
239 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Beautiful and Damned koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
239 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Beautiful and Damned koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
281 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Beautiful and Damned koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
148 Kč
Není skladem

Krátký popis
The Beautiful and Damned is a devastating portrait of a generation of wealthy young Americans who struggle to find meaning and happiness, told through the lives of Anthony Patch and Gloria Gilbert. This is the novel that confirmed Fitzgerald's status as the most celebrated young American writer…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Beautiful and Damned je 226 Kč

Výběr knih autora F. Scott Fitzgerald

Zobrazit všechny knihy autora F. Scott Fitzgerald
Výběr knih vydavatele Alma Books Ltd.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Alma Books Ltd.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.