The Boer War

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 561 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Boer War koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
561 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
The war declared by the Boers on 11 October 1899 gave the British, as Kipling said, ''no end of a lesson''. The public expected it to be over by Christmas, but it proved to be the longest (two and three-quarter years), the costliest (over £200 million), the bloodiest (at least 22,000 British,…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Thomas Pakenham

Zobrazit všechny knihy autora Thomas Pakenham
Výběr knih vydavatele Orion

Zobrazit všechny knihy vydavatele Orion
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.