The Book Lover's Quiz Book

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 275 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Book Lover's Quiz Book koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
325 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Book Lover's Quiz Book koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
275 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
''I love a quiz, so the book I''m most hoping to find in my Christmas stocking is this ingenious book of literary questions, red herrings and conundrums. Much more than a straightforward question-and-answer book, it promises the kind of variety that will enliven evenings with family and friends…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Book Lover's Quiz Book je 300 Kč

Výběr knih autora Gary Wigglesworth

Zobrazit všechny knihy autora Gary Wigglesworth
Výběr knih vydavatele Little, Brown and Company

Zobrazit všechny knihy vydavatele Little, Brown and Company
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.