Boy Who Saved a Bear

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 200 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Boy Who Saved a Bear koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
236 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Boy Who Saved a Bear koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
200 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Boy Who Saved a Bear koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
206 Kč
Není skladem

Krátký popis
After some hair-raising moments, he and the bear reach an understanding and they travel on together, evading the bad guys and hoping the key will unlock the answers to the mystery so that they can stop running and return home... Cover and inside illustrations by David Dean.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Boy Who Saved a Bear je 214 Kč

Výběr knih autora Nizrana Farook

Zobrazit všechny knihy autora Nizrana Farook
Výběr knih vydavatele Nosy Crow Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nosy Crow Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.