The Business 2.0 Pre-Intermediate: Student´s Book

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 804 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Business 2.0 Pre-Intermediate: Student´s Book koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
804 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
The Business 2.0 Pre-Intermediate: Student´s Book koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
923 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Business 2.0 Pre-Intermediate: Student´s Book koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
978 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Business 2.0 Pre-Intermediate: Student´s Book koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
950 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Based on the success of the original edition, The Business 2.0 continues to offer Business English students the confidence, language and fundamentals skills they need to succeed in the competitive international business environment.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Business 2.0 Pre-Intermediate: Student´s Book je 913 Kč

Výběr knih autora John Allison

Zobrazit všechny knihy autora John Allison
Výběr knih vydavatele MacMillan

Zobrazit všechny knihy vydavatele MacMillan
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.