The Call of the Wild and Other Stories, 1. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 145 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Call of the Wild and Other Stories, 1. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
145 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Call of the Wild and Other Stories, 1. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
205 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Call of the Wild and Other Stories, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
150 Kč
Není skladem

Krátký popis
When Buck is smuggled from his beloved home in the Santa Clara Valley and forced to work as a sled-dog in the frozen wilderness of the Yukon, he must forget the long, lazy Californian days and face a life of constant toil and danger under the whip of cruel or inept masters, where survival…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Call of the Wild and Other Stories, 1. vydání je 166 Kč

Výběr knih autora Jack London

Zobrazit všechny knihy autora Jack London
Výběr knih vydavatele Alma Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Alma Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.