The Clerkenwell Affair

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 620 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Clerkenwell Affair koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
620 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
In the spring of 1666 everyone''s first reaction to a sudden death at the palace of White Hall is that the plague has struck, but the killing of Thomas Chiffinch was by design, not disease. Chiffinch was holder of two influential posts - Keeper of the Closet and Keeper of the Jewels - and rival…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Susanna Gregory

Zobrazit všechny knihy autora Susanna Gregory
Výběr knih vydavatele Little, Brown and Company

Zobrazit všechny knihy vydavatele Little, Brown and Company
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.