Collaborators

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 275 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Collaborators koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
321 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Collaborators koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
389 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Collaborators koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
275 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Collaborators koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
588 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
In this spellbinding account of three World War Two collaborators, prize-winning historian Ian Buruma examines questions of truth as he investigates their complex and tangled lives.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Collaborators je 393 Kč

Výběr knih autora Ian Buruma

Zobrazit všechny knihy autora Ian Buruma
Výběr knih vydavatele Atlantic Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Atlantic Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.