The Colonel and the King

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 1 034 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Colonel and the King koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
1 034 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
In early 1955, Colonel Tom Parker (the manager of the number-one country music star of the day) heard that an unknown teenager from Memphis had just drawn a crowd of more than 800 people to a Texas schoolhouse and headed south to investigate. Within a matter of days, Parker was sending out…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Peter Guralnick

Zobrazit všechny knihy autora Peter Guralnick
Výběr knih vydavatele Orion

Zobrazit všechny knihy vydavatele Orion
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.