The Cosmic Revolutionary's Handbook

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 768 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Cosmic Revolutionary's Handbook koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
768 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Free yourself from cosmological tyranny! Everything started in a Big Bang? Invisible dark matter? Black holes? Why accept such a weird cosmos? For all those who wonder about this bizarre universe, and those who want to overthrow the Big Bang, this handbook gives you ''just the facts'': the…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů Luke A. Barnes , Geraint F. Lewis

Zobrazit všechny knihy autora Luke A. Barnes, Geraint F. Lewis
Výběr knih vydavatele Cambridge

Zobrazit všechny knihy vydavatele Cambridge
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.