The Cossacks

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 384 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Cossacks koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
384 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
A brilliant short novel based on Tolstoy''s early life as a soldier in the Caucusus, THE COSSACKS has all the energy and poetry of youth while at the same time foreshadowing the great themes of Tolstoy''s later years. A young officer finds himself living among tribesmen on the borders of…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Leo Tolstoy

Zobrazit všechny knihy autora Leo Tolstoy
Výběr knih vydavatele Everyman

Zobrazit všechny knihy vydavatele Everyman
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.