The culture of neural networks Synthetic literature and art in (not only) the Czech and Slovak context

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu The culture of neural networks Synthetic literature and art in (not only) the Czech and Slovak context aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis

Možnosti generované kulturní tvorby prošly v posledních letech zásadními proměnami, které otevírají široké pole otázek a vedou k přehodnocování stávajících přístupů k textu a uměleckému dílu jako takovému. Pro uchopení tohoto procesu navrhujeme pojem „kultura neuronových sítí“, který je s to…

Zobrazit celý popis

Výběr knih autora Karel Piorecký

Zobrazit všechny knihy autora Karel Piorecký
Výběr knih vydavatele Karolinum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Karolinum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.