The Da Vinci Code : (Robert Langdon Book 2)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 202 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Da Vinci Code : (Robert Langdon Book 2) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
202 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
The Da Vinci Code : (Robert Langdon Book 2) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
370 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Da Vinci Code : (Robert Langdon Book 2) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
221 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Harvard professor Robert Langdon receives an urgent late-night phone call while on business in Paris: the elderly curator of the Louvre has been brutally murdered inside the museum. Alongside the body, police have found a series of baffling codes. As Langdon and a gifted French cryptologist,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Da Vinci Code : (Robert Langdon Book 2) je 264 Kč

Výběr knih autora Dan Brown

Zobrazit všechny knihy autora Dan Brown
Výběr knih vydavatele Transworld Publishers

Zobrazit všechny knihy vydavatele Transworld Publishers
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.