Death and Return of Superman 30th Anniversary Collection

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 352 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Death and Return of Superman 30th Anniversary Collection koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
352 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Death and Return of Superman 30th Anniversary Collection koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
463 Kč
Není skladem

Death and Return of Superman 30th Anniversary Collection koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
375 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
The event that changed comics forever: The Death and Return of Superman, celebrates its 30th anniversary in one collected edition.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Death and Return of Superman 30th Anniversary Collection je 396 Kč

Výběr knih autorů Gabriel Rodriguez , Roger Stern

Zobrazit všechny knihy autora Gabriel Rodriguez, Roger Stern
Výběr knih vydavatele DC Comics

Zobrazit všechny knihy vydavatele DC Comics
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.