The Devil Wears Black

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 221 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Devil Wears Black koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
299 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Devil Wears Black koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
221 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

The Devil Wears Black koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
225 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
An Amazon Charts bestseller. From USA Today bestselling author L.J. Shen comes a second-chance romance about love, loss, finding yourself, and getting lost in the right person.Maddie Goldbloom stitched up a plan to ensure everything in her life was perfect-from a career in fashion to a chic NYC…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Devil Wears Black je 248 Kč

Výběr knih autora L. J. Shen

Zobrazit všechny knihy autora L. J. Shen
Výběr knih vydavatele Amazon Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Amazon Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.