The Diary of a Young Girl (H/B slipcase)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 738 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Diary of a Young Girl (H/B slipcase) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
738 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
In July 1942, thirteen-year-old Anne Frank and her family, fleeing the horrors of Nazi occupation, went into hiding in an Amsterdam warehouse. Over the next two years Anne describes not only the daily frustrations of living in such close quarters, but also her thoughts, feelings and longings as…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Anne Frank

Zobrazit všechny knihy autora Anne Frank
Výběr knih vydavatele Penguin Random House Children's UK

Zobrazit všechny knihy vydavatele Penguin Random House Children's UK
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.