The Divine Miss Marble

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 620 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Divine Miss Marble koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
620 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Alice Marble was the biggest tennis star of the pre-war era, famous for overcoming serious illness to win the biggest tournaments including Wimbledon. She was also a fashion designer, a contributor to a pioneering new comic called Wonder Woman, and friend to the biggest names in Hollywood. She…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Robert Weintraub

Zobrazit všechny knihy autora Robert Weintraub
Výběr knih vydavatele Putnam Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Putnam Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.